cięzkie odpalanie gdy zimna 1.6 AKL !!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sajmon
    Classic
    • 2011
    • 14

    cięzkie odpalanie gdy zimna 1.6 AKL !!!

    Szkoda, że odmiany fsi z gromadą koni są takie drogie Ja też już tracę zaufanie do tsi.
    andrzej
  • marwaw20
    Classic
    • 2010
    • 12

    #2
    cięzkie odpalanie gdy zimna 1.6 AKL !!!

    Mam problem z odpalaniem skody z 98r 1.6 AKL posiadam gaz sekwencyjny BRC. Niezaleznie na czym zgasze czy na bezynie czy na gazie ciezko pali jak ostygnie i postoi troszkę (przez noc) lub ok 8 h . muszę kręcić jakieś 6s by odpaliła. gdy odpali chodzi dobrze i równo po zgaszeniu juz pali na dotyk za kazdym razem najcięzej jest ten pierwszy raz. na vag nic nie pokazuje wszystko ok nie mam błędów wymieniłem czujnik temp. ten 4 pinowy na węzu i nic nie dało. przeczyściłem przepustnice i tez nic. miezyłem ciśnienie bęzyny gdy chodzi jest od 3bar w górę. paliwo raczej nie schodzi do zbiornika po przekreceniu kluczyka odrazu sika z węzyka nic nie daje kilkukrotne przekręcanie stacyjką ani trzymanie nogi na gazie DZIWNY PRZYPADEK
    marpol102
    OCTAVIA 1.6 1998

    Komentarz

    • delfin2525
      Drive
      • 2010
      • 51

      #3
      a akumulator dobry

      Komentarz

      • krzychbor
        Classic
        • 2010
        • 5
        • Octavia III (5E3)
        • CRKB 1.6 TDI CR 110 KM

        #4
        Re: cięzkie odpalanie gdy zimna 1.6 AKL !!!

        Zamieszczone przez marwaw20
        Mam problem z odpalaniem skody z 98r 1.6 AKL posiadam gaz sekwencyjny BRC. Niezaleznie na czym zgasze czy na bezynie czy na gazie ciezko pali jak ostygnie i postoi troszkę (przez noc) lub ok 8 h . muszę kręcić jakieś 6s by odpaliła. gdy odpali chodzi dobrze i równo po zgaszeniu juz pali na dotyk za kazdym razem najcięzej jest ten pierwszy raz. na vag nic nie pokazuje wszystko ok nie mam błędów wymieniłem czujnik temp. ten 4 pinowy na węzu i nic nie dało. przeczyściłem przepustnice i tez nic. miezyłem ciśnienie bęzyny gdy chodzi jest od 3bar w górę. paliwo raczej nie schodzi do zbiornika po przekreceniu kluczyka odrazu sika z węzyka nic nie daje kilkukrotne przekręcanie stacyjką ani trzymanie nogi na gazie DZIWNY PRZYPADEK
        Witam.
        Mam podobny problem, podejrzewam pompę paliwa - za małe ciśnienie. W samochodach z instalacją gazową mogą też się dziać cuda z paliwem, bo tak naprawdę to paliwo bardzo długo zalega w zbiorniku i siłą rzeczy może odparować, zastosowałem specyfik wypierający wodę i dotankowałem porządnego paliwa. Kiedys jak jeszcze śmigałem Felą 1,6 takie działanie pomogło, jesli jednak nic się nie zmieni, na dniach wymienię pompę paliwa (właściwie wkład). Jesli to załatwi problem na pewno napiszę.
        Kiedyś miałem podobna sytuację w seacie cordoba i wymiana pompy załatwiła temat.

        Komentarz

        • Kajtiii
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 291

          #5
          Jeszcze popatrz na świece i kable WN w jakim są stanie. Im zimniej tym porządniejsza iskra jest potrzebna.

          Komentarz

          • marwaw20
            Classic
            • 2010
            • 12

            #6
            świece wymieniłem 2 dni temu i nic niepomogło do paliwa tez dolewałem specyfilu i tez nic właśnei zastanawiemsie nad pompą paliwa tez ale nie wiem na 100% czy to to ??
            marpol102
            OCTAVIA 1.6 1998

            Komentarz

            • ahmed799
              RS
              • 2009
              • 6871
              • Ford

              #7
              Może cewka zapłonowa?? A jak wciśniesz pedał gazu to odpala od razu??

              филип
              Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

              Komentarz

              • tomus7
                RS
                • 2010
                • 1896
                • Peugeot

                #8
                Re: cięzkie odpalanie gdy zimna 1.6 AKL !!!

                Zamieszczone przez krzychbor
                Zamieszczone przez marwaw20
                Mam problem z odpalaniem skody z 98r 1.6 AKL posiadam gaz sekwencyjny BRC. Niezaleznie na czym zgasze czy na bezynie czy na gazie ciezko pali jak ostygnie i postoi troszkę (przez noc) lub ok 8 h . muszę kręcić jakieś 6s by odpaliła. gdy odpali chodzi dobrze i równo po zgaszeniu juz pali na dotyk za kazdym razem najcięzej jest ten pierwszy raz. na vag nic nie pokazuje wszystko ok nie mam błędów wymieniłem czujnik temp. ten 4 pinowy na węzu i nic nie dało. przeczyściłem przepustnice i tez nic. miezyłem ciśnienie bęzyny gdy chodzi jest od 3bar w górę. paliwo raczej nie schodzi do zbiornika po przekreceniu kluczyka odrazu sika z węzyka nic nie daje kilkukrotne przekręcanie stacyjką ani trzymanie nogi na gazie DZIWNY PRZYPADEK
                Witam.
                Mam podobny problem, podejrzewam pompę paliwa - za małe ciśnienie. W samochodach z instalacją gazową mogą też się dziać cuda z paliwem, bo tak naprawdę to paliwo bardzo długo zalega w zbiorniku i siłą rzeczy może odparować, zastosowałem specyfik wypierający wodę i dotankowałem porządnego paliwa. Kiedys jak jeszcze śmigałem Felą 1,6 takie działanie pomogło, jesli jednak nic się nie zmieni, na dniach wymienię pompę paliwa (właściwie wkład). Jesli to załatwi problem na pewno napiszę.
                Kiedyś miałem podobna sytuację w seacie cordoba i wymiana pompy załatwiła temat.
                Cofa się paliwko i to może być powód. Wymiana pompy powinna pomóc
                ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                Komentarz

                • marwaw20
                  Classic
                  • 2010
                  • 12

                  #9
                  nic nie pomaga wsiśnięty pedał gazu... efekt ten sam...

                  [ Dodano: Wto 14 Gru, 10 23:17 ]
                  akumulator dobry prawie nowy i jeszcze dobrze ze nie padł na tych mrozach
                  marpol102
                  OCTAVIA 1.6 1998

                  Komentarz

                  • tomus7
                    RS
                    • 2010
                    • 1896
                    • Peugeot

                    #10
                    Rozumiem, że odpalasz autko na bęzynie i po złapaniu temperatury przełącza się na gaz, Jeśli jest tak jak pisze to powodem kłopotów z odpaleniem (pierwszym) po kilkugodzinnym postoju jest brak paliwa (bęzyny). Powodem braku paliwa jest pompka paliwa, która nietrzyma w przewodach paliwa. Przyczyną uszkodzenia pompy jest jazda bez wymaganej ilości paliwa (pali się rezerwa) Wiem to z autopsji bo podobną a właściwie taką sytuacje miałem w Peugocie 306. najpierw trudno palił a później przestał całkiem. Wymieniałem wszystko cewkę, świece, przewody, silnik krokowy i w końcu pompe paliwa. Wtopiłem wtedy trochę grosza bo jak wiesz wszystko kosztuje a najwięcej niewiedza. Proponuję sprawdzić pompę i pamiętać o tym by bęzyny mieć w baku więcej jak 1/2 pomimo tego że jeździ się na gazie
                    ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                    http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                    a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                    http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                    Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                    Komentarz

                    • krzychbor
                      Classic
                      • 2010
                      • 5
                      • Octavia III (5E3)
                      • CRKB 1.6 TDI CR 110 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez tomus7
                      Rozumiem, że odpalasz autko na bęzynie i po złapaniu temperatury przełącza się na gaz, Jeśli jest tak jak pisze to powodem kłopotów z odpaleniem (pierwszym) po kilkugodzinnym postoju jest brak paliwa (bęzyny). Powodem braku paliwa jest pompka paliwa, która nietrzyma w przewodach paliwa. Przyczyną uszkodzenia pompy jest jazda bez wymaganej ilości paliwa (pali się rezerwa) Wiem to z autopsji bo podobną a właściwie taką sytuacje miałem w Peugocie 306. najpierw trudno palił a później przestał całkiem. Wymieniałem wszystko cewkę, świece, przewody, silnik krokowy i w końcu pompe paliwa. Wtopiłem wtedy trochę grosza bo jak wiesz wszystko kosztuje a najwięcej niewiedza. Proponuję sprawdzić pompę i pamiętać o tym by bęzyny mieć w baku więcej jak 1/2 pomimo tego że jeździ się na gazie
                      Święte słowa kolego, trzeba niestety więcej paliwa w baku mieć.
                      Wracając do tematu, wymieniłem pompę i wszystko wróciło do normy, za wkład zapłąciłem ok.140 zł, chciałem jeszcze wymienić uszczelkę tą dużą bo już nieco guma weszła w reakcję z benzyną, ale tylko na zamówienie i cena ok 40 zł, więc jeszcze pojeżdżę na starej. Pozdrawiam i życzę spokojnych Świąt

                      Komentarz

                      • marwaw20
                        Classic
                        • 2010
                        • 12

                        #12
                        ok wiec zabieram sie za szukanie pompy nim padnie całkiem dzięki wielkie
                        marpol102
                        OCTAVIA 1.6 1998

                        Komentarz

                        • tomus7
                          RS
                          • 2010
                          • 1896
                          • Peugeot

                          #13
                          Zamieszczone przez marwaw20
                          ok wiec zabieram sie za szukanie pompy nim padnie całkiem dzięki wielkie
                          Tego nie potrzeba szukać to jest
                          http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=460#
                          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                          Komentarz

                          • marwaw20
                            Classic
                            • 2010
                            • 12

                            #14
                            dzisiaj wymieniłem pompe i miałem kłopot nadal z odpaleneim zobacze jeszcze jutro rano...
                            1.Gazownik cos wspominał ze moze go podlewać gazem bo mam bogatą mieszankę ale nie mógł ustwic bo widocznie go przerosło BRC...
                            2. Drugi mały motyw to bieze sporo oleju 1l na 1200km i nie wiem czy czasami nie podlewa go olej z uszczelniaczy zaworowych.

                            [ Dodano: Nie 19 Gru, 10 15:34 ]
                            niestety wczoraj jezcziłem cały dziń na bęzynie i nic nie pomogło z odpalaniem
                            marpol102
                            OCTAVIA 1.6 1998

                            Komentarz

                            • NHPdwadwa
                              Classic
                              • 2010
                              • 1

                              #15
                              Witam
                              Mam ten sam problem wymieniłem świece, przewody, kopułkę, palec, szczotki i tulejki w rozruszniku, jeżdżę na benzynie i niestety rano nie odpala do pompy jeszcze nie zaglądałem Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt



                              W moim przypadku przyczyną była cewka po wymianie na nowa pali elegancko. pozrdo

                              Komentarz

                              • marwaw20
                                Classic
                                • 2010
                                • 12

                                #16
                                od pewnego czasu zauważyłem ze gdy autko stoi 3 dni czyli ok 34h czyli odpalam rano na trzeci dzień pali na dotyk!!!! zdazyło mi sie tak juz 3 razy moze to przypadek? IDZIE ZWARIOWAĆ hehe
                                marpol102
                                OCTAVIA 1.6 1998

                                Komentarz

                                • Czarny
                                  Classic
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 39

                                  #17
                                  Zamieszczone przez marwaw20
                                  od pewnego czasu zauważyłem ze gdy autko stoi 3 dni czyli ok 34h czyli odpalam rano na trzeci dzień pali na dotyk!!!!
                                  Wniosek i recepta jest prosta użwaj samochodu co 3 dni :lol:

                                  To oczywiście żart :wink: mam to samo tylko że u mnie na zimnym kreci za pierwszym razem za to jak przejadę się trochę zostawie samochód na kilka godzin wrócę to też mi odpalić nie chce. U mnie pewnie pompa :?

                                  Komentarz

                                  Pracuję...